9 مايو 2011

عتاب من يسوع اليك



عتاب من يسوع اليك



"وبخصوص الناس العايزه امريكا تدخل عشان تحمينا"


عتاب من الله وليس الي الله
رايح تطلب معونه من بره؟؟
خلاص يابني مبقاش عندك ثقه فيا؟؟
رايح تصرخ وتقول الحقونا وتعالوا احمونا؟؟
هل مار جرجس حبيبي زمان جري واستخبي من الموت ومن الشهاده؟؟
هل مارمينا ومار مرقس طلبوا حماية من حد غيري؟؟
ده انا قولتلكم كلمة واضحة اوي وصريحه
قولتلكم ماتخفوش
انتوا منقوشين علي كفي
واللي يمسكم يمس حدقة عيني
سامع ناس فيكم بتقول يارب ازاي منخفش وكل يوم يموت مننا واحد
انت لو تيجي وتشوف اخوك اللي مات ده مكانه فين دلوقتي هتقول ياريت كنت مت معاه
لو تعرف اخوك اللي مات شايف مين دلوقتي في السما هتقول يارتني كنت مت معاه

رايحين ياولادي تطلبوا معونه من بره؟؟؟
هو الملك بتاع بره اللي انتوا رايحين تطلبوا حمايته ده بيموت ولا هيحميكم علي طول

طيب طالما بيموت ليه رحتوله وسبتوا الملك اللي مابيموتش

انتوا متش فاكرين لما فى عهد البابا بطرس الجاولى ( البابا109 ) أيام محمد علي , جاء سفير روسيا ، والتي كانت تعد أكبر دولة مسيحية أرثوذوكسية , جاء هذا السفير ليعرض على البابا بطرس موضوع حماية قيصر روسيا للأقباط ، ولكن البابا بطرس رفض هذا العرض ورد على السفير بهذه الجملة الذهبية : " نحن في حمى من لا يموت ".


انا بجمعكم ليا بس بطريقتي
بحاول اعمل معاكم حاجه تدخلكم الملكوت في اسرع وقت
انا بجمع خرافي الأن من انياب الذئاب
مع كل موت واحد منكم ايمانكم بيزيد اضعاف اضعاف
بتقروا في الكتاب المقدس اكتر من الاول
بتيجوا الكنيسة وبتتناولوا اكترة من الأول
لأن كل واحد خايف وعارف ان ممكن الدور يجي عليه في اي وقت

أنا فرحان ان ايمانكم بيزيد اكتر واكتر بسبب اللي بيحصل
بس زعلان انكم خايفين....

انا الرب الهك اقول لك لا تخف صدقني لا تخف

تعالوا كنيستي وافتحوا انجيلي وشوفوا انا هعمل ايه
ده انا نقلت جبل بكلمة كيريالايسون
كلمة اتقالت بإيمان نقلت جبال
اين ايمانكم يااولادي
اين ايمانكم

تعالوا اليا ياجميع المتعبين وثقيلي الاحمال وانا اريحكم




نعتذر لتوقف الجروب لبعض الوقت بسبب الاحداث الجارية
فلنصلي الان من اجل مصر


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق